Jul igen

Jul!? Ja, dags att göra några sidor till min japanska syster (jag kallar henne så, vi har varit brevvänner i 25 år!). Hon fyller i juli, och brukar då få några vintersidor till sitt album. Till julklapp får hon sommarsidor.
Bokstäver från MM, klistermärken från Creative Imaginations och de sakerna liksom snirkeln, kommer från Jenni Bowlins månadspaket.
Och semla! Har köpt ett block med papper från DCVW och jag håller på och ”vänjer” mig vid dessa mönster. Lite hat-kärlek till brunt och orange när man är uppväxt på 70-talet, men det känns ändå rättså bra.

4 thoughts on “Jul igen

  1. Hej! Och tack för snälla ord om mitt senaste kort i bloggen! Jag är väl inte först i världshistorien med att göra stämpel-PPs direkt (fast jag var faktiskt före många andra 😉 ) men visst blir det snyggt!

    Din julsida är alldeles underbar!!!

  2. Först av allt! Grattis till uppdraget! Det är du väl värd!
    Och för det andra, superfina layouter!

Kommentera

