Helg igen!

Den här veckan har jag jobbat tre dagar, och torsdag-fredag hade vi utbildningsdagar tillsammans med kollegorna från Sandviken. Kvällen och natten tillbringades på Raggarö Gård där vi åt gott och badade både i träkar (+42 grader) och i havet (+8 grader). Det var toppenhärligt även om vädret inte var det bästa! Sov sedan i Moskotelkåtan på det nya, självuppblåsande liggunderlaget. Dessutom fick jag åka motorcykel både dit och hem med min kollega på hans nya BMW, hur härligt är inte det?! Och när jag kom hem låg ett månadspaket från Jenni Bowlin och väntade! Men jag har jobbat i flickornas rum med målning hela fredagskvällen och idag, så papperna ligger och väntar…

Kommentera

