Emaljerade fynd!

Fyndade på Plantagen i lördags! Dessa härliga emaljerade ”muggar” säkert tänkta att ha blommor i, men jag tänker annat. De i beige är till mig och kommer troligen att hålla ordning på pennor mm. De rosa är till flickornas rum, och jag är inne på att det blir någon form av Tilda-blommor i tyg. De går helt i stil med de snygga emaljerade hinkarna jag köpte tidigare som ska användas till leksaksföraring. Det fanns kärl i andra storlekar och färger också, men tyvärr inga sådana här i favoritblått eller blekgrönt, så det fick bli bara beige och rosa.

One thought on “Emaljerade fynd!

  1. Jag vill åsså ha en Plantagen i närheten – men här finns bara Blomsterlandet – och deras nivå på det nyskapande är det väl sisådär med… 😉
    Fina burkar!!

Kommentera

