Ny förvaring

Ett av mina favoritställen på nätet när det gäller inredning är amerikanska PotteryBarn. Min goda vän i Minnesota brukar skicka mig kataloger, och det är nog familjeekonomins stora räddning att företaget inte levererar ”overseas”. Nu har jag äntligen lyckats hitta snygga hinkar här hemma, och det ska bli lite ordning på barnens leksaker. Kan säga att de var avsevärt billigare än $16 också.. men jag får ju märka dem själv förstås…

Här är inspirationen!

One thought on “Ny förvaring

Kommentera

